tisdag 20 april 2021

Solsken

 


Vi har så fantastiskt väder med strålande sol och ca 10 grader på dagarna men det är fortfarande väldigt kallt under nätterna vilket gör att jag inte upplever att det tinar så mycket.

Har haft en hel del att göra idag och dessutom hade jag glömt laddaren till datorn så sista mötet fick jag ta över telefonen och det går bra men det blir väldigt liten bild, men det går an om man inte har annat att välja på!

Idag har jag visat vår lägga för en spekulant, det var faktiskt lite kul för det var våra gamla grannar i Bergsviken. Vi har en väldigt fin lägenhet men den är inte helt praktiskt om man är 76 år. Bli man dålig i benen så finns det ingen hiss, det är långt från garaget och många trappor och dörrar att forchera innan man är i trapphuset. Sen är det ingen tilluft vilket gör att fläkten funkar dåligt, matos drar in via ytterdörren osv osv. Men som sagt var det är ju inte vi som ska bo där något mer. Jo det ska vi men i ca 2 veckor medan vi isolerar och byter golv. 

7:e matchen mellan Skellefteå och Luleå och det är avgörande och det kommer att bli vinst för mitt lag som är SAIK. Blir bra! Hade det blivit förlust så hade jag i fortsättningen av denna säsong hejat vidare på Luleå men nu behövdes inte det.

Inga kommentarer: