söndag 31 mars 2024

Påskdagen


Idag får man säga Glad Påsk men för mig känns det som att påsken i princip är över.

Vi har fått sommartid och det gillar jag såklart eftersom jag bor i den norra delen av vårt land. Sov till 7.00 i morse och vips var det 8.00. Frukost och så gick mannen ut och målade framsidan av låd och skåpfronter. 

Jag har varit inne och myst med Siri i knät. Det var ett tag sedan hon har varit och bajsat och just nu är jag lite orolig för det. Hon kissar och det är bra dessutom så kan hon busa en del vilket är perfekt. Men från att hon haft diarré så kommer det inte och det är trots allt oroande tycker jag. 

Har varit uppehåll och igår natt så kom traktorn idag har det varit runt 0 grader, ingen sol här men inte heller snö förrän nu under kvällen. Det ska dra bort imorgon?

Ubbe kom hit på skoter och han var ganska rastlös då det inte hänt nog mycket för hans sinne. Sonen har varit hit på lunch och det blev påskbord. I övrigt en väldigt lugn dag för oss. Nu blir det MM på TV´n. 

Inga kommentarer: