fredag 22 mars 2024

Behandling


Idag startade jag tidigt på jobbet för det var även så att jag lämnade ganska tidigt för att åka på ansiktsbehandling. Det var många år sedan sist. På Parelle så har de under 2 veckor en praktikant så jag testade att boka in hos henne. Hon färgade även brynen och plockade dem. Det var en väldigt behaglig 1,5 timme som jag låg där. Bra pris på det hela eftersom hon är under utbildning var ju bra för mig. Åkte sen och handlade åt sonen som fortfarande inte alls är frisk, både feber, hosta och snuva finns kvar hon honom. 

Väl hemma så har jag städat lite och plockat undan en hel del. Tvättat en maskin med mörka kläder. Det snöar som bara den ute och idag har det drivit en hel del snö i vår gång så jag fick ta vägen förbi växthuset. Ser inte stranden men hör att bogserbåten Vilja kör omkring så antigen går det eller kommer det ett fartyg om en stund. 

Idag har mannen åkt från Skellefteå till Stockholm. Ikväll vid 20 så åker de på kryssning till Åbo dit de anländer imorgon bitti. 

Inga kommentarer: