onsdag 13 mars 2024

En lång dag


Vaknade kl 4.00 och hämtade sonen vid 5.10. Åkte mot Luleå för att lämna honom vid flyget. Jag var på jobbet vid 6.20. 

Siri har haft en riktigt jobbig dag med diarré hela dagen. Det lyktar bajs här hemma och det finns fläckar här och där. Stackars liten, jag har pratat med veterinären och de hade lite tips vad vi kan göra. Vi får se hur morgondagen är i annat fall kanske vi måste åka in med henne?

Jag har haft APT så min dag slutade 19.30 så det blev en väldigt lång arbetsdag. Mannen åkte till Luleå och hämtade hem sonen som bara var i Stockholm över dagen. 

Nu har vi bytt sängkläder, kattlådan är rengjord. Siri är badad och det gillade hon inte men det var bajs över hela bakdelen på henne. Inte det roligaste hon har gjort. Nu blir det natti natti då jag är så trött.

Inga kommentarer: