fredag 15 mars 2024

Full fart mot helgen


Fredag och mycket att göra. Har även hunnit med två möten via Teams. 

Mulen morgon och så helt plötsligt strålande sol vid lunch. Skyndade mig att göra klart och åkte hemåt för en friskvårdstimme. Men jag hann bara landa här hemma så gick solen i moln. Det härliga vädret gjorde i alla fall att jag gick en promenad ner på stranden för att kolla in huset från havet. Det var några plusgrader trots det mulna vädret. 

Idag mår Siri betydligt bättre och hon verkar nu må bra. Idag har hon inte fått gå ut men det kommer hon att gå göra i helgen. Nu önskar jag att hon inte äter fler fåglar??

Idag blev det plankstek för vår lilla familj. Sonen har fått sin återgivning idag och det var intressant för mig att läsa. Har ju genom åren läst ett stort antal såna. Vi avslutade kvällen med att spela Hollywood. Sonen vann denna gång. 

Inga kommentarer: