torsdag 21 mars 2024

Massage


Idag har det varit konferens till 12.30. Bra samtal och frågor togs upp. Har mixtrat lite med medarbetare och måste idag flytta runt lite. Känns sådär då det är sånt som aldrig känns bra att behöva göra.

Hem till lunch och det har varit en målar här idag och han har målat vitt. Väldigt varmt väder idag och solen har stålat vilket gjort snön mjuk. Siri har varit ute från 13.00 till jag kom hem vid 17.00 igen. Då mötte hon mig i garaget. Kul att hon var hemma och väntade in mig.

Massage även idag hos Lena och jag är så spänd i axlar och nacke just nu. Inte så skönt och det leder till mycket huvudvärk. Som tur är så sover jag under nätterna. 

Sonen är sjuk även idag och nu har han fått hosta också. Inte kul, jag har kört cocciliana till honom för att han ska få sova i natt. 

Inga kommentarer: