måndag 11 mars 2024

Ny vecka


Började redan vid 7.00 idag då jag tog emot en ny medarbetare. Åkte sedan vidare till nästa enhet för lönesamtal. Efter det var det kontorsarbete hela dagen. Hade glömt lunchen hemma men som tur är så finns ju Coop granne med mitt jobb. Köpte mig en sallad och det var helt ok. 

Väl hemma så tog jag mig en kort promenad i det härliga vädret. Solen har strålat idag och det var -10 i morse och runt 0 under eftermiddagen. 

Mannen har hälsat på hos svärmor på Mogården då det inte blev något besök igår. Sen har han plockat skräp och packat alla brädor i släpet för att köra till tippen. Jag har bakat en kaka då allt fika var slut. 

Idag har det varit en målare och en snickare här. Tapeterna är uppe och det är golvlist i hallen samt foder runt fönsterna i stora rummet. Det blir så bra. Alldeles strax kommer vårt bygge att stanna av då golvet är så blött och det inte går att göra mer just nu. Nya mätningar om 2-3 veckor igen för att se om det är någon skillnad mot torsdagens mätning?


Inga kommentarer: