lördag 30 mars 2024

Påskafton


Sov även natten till idag mellan 21.00-7.45. Oj vad skönt och jag kan nog sova hur mycket som helst verkar det som.

Idag har nederbörden i form av snö varit här fram till 15.00 och jag måste säga att jag är otroligt less på snön just nu. Det har varit en lång vinter då snön lade sig redan i oktober, kallt med -30 i januari under några veckor. Dessutom så har det snöat ofta men inga stora mängder varje gång. Jag vet att vi bara är i mars men jag är ändå less. Om ett tag kommer jag säkert att klaga på all lera vi har ute på gården och då hade jag säkert önskat lite snö som gör det vitt och fint ute?

Besök idag av syster, man och yngste sonen. Vi har kollat på huset och fikat. Nu är mannen ute och skottar snö med slungan. Blir bra att få det gjort.

Jag har gjort i ordning för att sonen kommer på middag och vi kör ett litet påskbord idag. Det var 2 veckor sedan vi träffade vår son då han varit sjuk. Han är fortfarande förkyld men han känner sig inte sjuk idag. 

Inga kommentarer: