måndag 19 september 2022

Måndag igen


 Har haft en skitnatt då jag inte somnade förrän vid 1.30 då tankar kring denna dag snurrade i skallen. Det känns bra att jag satt check på dessa saker idag så nu är det gjort. Jag skjutsade mannen till jobbet och jag har haft hans bil hela dagen. Sen åkte han hemåt med en kollega som bor här i närheten. Middagen idag blev en snabb historia då vi åt lax som var kvar från i lördags. 

Sen har vi varit ute och börjat lite med att plocka bort krukor och blommor. Skönt att vi har startar med detta nu när det inte regnar. Fortsättning blir en annan kväll såklart för det är en hel del kvar att göra. Jag har även gjort en behandling i bikupan så nu ska det ligga i 2 dygn. Mina bin har fortfarande kvar sockerlösning som de inte dragit ner i kupan. Undrar just om det ska vara kvar eller om jag ska ta bort det?


Inga kommentarer: