måndag 26 september 2022

31 år


Idag för 31 år sedan så ändrades mitt liv för alltid för då blev jag mamma. En son 3420g 51cm lång. Herregud så otroligt och så livrädd jag var, kunde jag verkligen klara av att ta ansvar för ett barn. Det gick bara bra och nu är inte mitt ansvar för honom så stort sen många år tillbaka. Vi har i alla fall firat honom i det lilla. Tacomiddag och så fika med mamma o G. Provade att baka en annan sort av blåbärstårta med mördegsbotten, helt ok men ingen favvo enligt mig.  När han nyss åkte hemåt så sa han att det blev precis som han önskade. 

Här har det blåst som bara den idag så det är riktigt otrevligt väder och 9 grader med grå himmel och någon väldigt kort duggregn skur. 

Nu är flaggan nertagen och det blir TV resten av kvällen då jag vägrar att gå ute mer idag. 

Inga kommentarer: