tisdag 12 januari 2021

Snöstorm

 


Oj vad det snöat idag. Inte värst uppe hos oss utan vid Höga kusten har det kommit 70 cm idag och dessutom blåser det rejält. Här har det snöat men kanske 40 cm, under natten ska det avta så det kommer nog att vara vitt och fint imorgon när de har skottat klart ute. Nu är det oplogat och svårt att ta sig fram, rejält stor risk att köra fast om man ger sig ut just nu. 

Jag har jobbat hemifrån idag och det har ju varit skönt att slippa gå ut. Däremot hade jag en tid hos frissan under eftermiddagen så jag har traskat fram och tillbaka hem igen. 

Vi har idag sett klart första säsongen av The Crown, riktigt välgjord serie. Kul att även mannen har hängt på i detta.



Denna bild hoppas jag kommer i PT tillsammans med orden. Har haft kontakt med tidningen några gånger idag då de var missnöjda med upplösningen på den första som jag skickat in. 

Inga kommentarer: