måndag 11 januari 2021

Snöar


 Sen i går har det snöat och det fortsätter även imorgon. Nu har vi enligt mig så det räcker men det är ju inte jag som bestämmer detta. Fint och vitt är det i alla fall. 

Idag drog skolan igång på riktigt med alla elever på plats. Starten har gått bra och vårterminen är ju inget nytt utan bara en fortsättning på den hösttermin som redan varit. Fler personal på den lilla skolan så jag hann dit för att hälsa välkommen. Efter lunchen har jag jobbat hemma med att sammanställa systematiskt kvalitetsarbete. Inte mitt roligaste jobb men det ska ju göras i alla fall. Nu är det snart klart i alla fall och kan lämnas in till huvudman.

Snabb middag innan mannen drog till stugan för att snabbt skotta upp lite men huvudärendet var att avisera de hyresavier som ska skickas ut i dagarna. 

Inga kommentarer: