torsdag 21 januari 2021

Semester


En dag då jag har tagit ledigt bara för att jag kan och har möjlighet. Vilken otroligt skön dag jag har haft i min ensamhet. Dagen började vid 6.30 och så började jag i tvättstugan för 4 maskiner. Sen har jag städat lite, pantat, lagat lunch, åkt till återvinningen, fikat med sonen, lagat middag, sett film och bara myst på. Precis vad jag behöver just nu. 

Ute är det snöstorm, -8 och det ska tyvärr fortsätta i ytterligare 3 dagar och de som vet något om väder säger att det ska komma ytterligare 1 meter och då har vi mycket snö för våra breddgrader. Skönt att jag inte behöver gå ut förrän i morgon. 

Nu blir det antikrundan, ett trevlig program men det blev ju inte som andra somrar 2020 då vi hade pandemin i vårt land. Nu visar de lite kuriosa och tidigare visade delar ur avsnitt. 

Inga kommentarer: