torsdag 24 september 2020

Torsdag


Började dagen med lite städning då jag hade lite senare start på dagens aktivitet. Bra och skönt att kunna komma igång med lite städning så att det är gjort. Så en träff med kollegor i 2 timmar så en liten lunch på Fiore och det var riktigt god mat och skön stämning där.

När jag kom hem så blev det en snabb promenad då jag inte vill gå när det är mörkt. Hittade 4 kantareller och nu är vi verkligen på sista rycket av årets svamp. Trattkantareller är ju på gång och det finns ännu en stund. Fixade lite middag innan mannen kom hem. Det blev i dag pastagratäng och det är inte min favorit men det blir bra lunchlådemat. Bra att hitta i frysen. 

Mannen har handlat mat och jag har slappat en hel del, hängt lite tvätt och dammtorkat här hemma. 

Inga kommentarer: