tisdag 22 september 2020

22/9



Ser på Gokväll och det nya som kommer nu är furumöbler. Är det något som jag längtar efter. Nej inte precis men det kommer säkert igen även hos mig. Tänk gillestuga och nu heter det sportstugemöbler. Nu kostar de en hel del.....om det står en formgivare bakom!  Fortsättning följer.

Hittat lite kantareller idag och det är ju alltid trevligt. 

Sitter nu och försöker få igång en streaming men det lyckas inte för mig idag. Hatar när jag måste ta hjälp av mannen för något så enkelt som att få igång TV´n. Brukar lyckas men jag verkar gå bet denna gång. 

I övrigt en bra dag. Tyvärr fortfarande en hel del personal som är sjuk och detta påverkar hela skolan. Ingen klagar men det tar på att ha så många vikarier under så lång tid. Vi har tur som får vikarier och så kompetenta sådana men trots det får ordinarie personal jobba än hårdare. 

Inga kommentarer: