fredag 18 september 2020

En fredag i september

 Lite informationsmöte på jobbet. Lite jobb. Lite försök till utskrift. Lite bilkörning. Lite möte på andra skolan. Lite bokläsning. Lite lunch. Lite te. Lite träff med sonen. Lite bilkörning till Hortlax. Liten träff med morfar och idag var det tjorvigt med mormors begravning. Jag hade med de bilder som vi har sen mormors begravning, kistan och minnesstunden. Hoppas att det hjälper. Sonen följde med och det var ju kul då han inte träffat Göran på ca 1,5 år. Morfar trodde att det var Magnus som kom med mig. 

Eftersom jag jobbat så otroligt mycket sista 2 veckorna så plockade jag ut lite komp efter lunch och åkte hit ut till en otroligt blåsig eftermiddag. Har fixat lite med mina små tallar i krukorna som nu blåst omkring. Igår otroligt lågt vatten med -60 cm och nu är vattnet tillbaka igen med +25cm Coolt att se. 

Sonen har varit hit på middag och vi grillade oxfilé idag och det kan vara höstens sista gång? Gott var det i alla fall med perfekt grillat kött. Nu Idol där vi hejar på Nadia Holm från Piteå. Heja heja!



Inga kommentarer: