lördag 12 september 2020

Lördag

Vakande 7.50 och mannen sov så gott! Jag tog en promenad för att hämta tidningen och gick en sväng när jag likaså var på gång. Det hade regnat lite under natten men solen var på gång och vi har haft en fantastisk dag med sol och ingen vind.

Efter frukost så har jag putsat fönster och det blev bra. Sen har tvättmaskinen gått varm idag. Mannen har städat i svärmors stuga och även han har tvättat sängkläder och handdukar. Sen har han även tvättat Passaten och städat den. Jag åkte mot stan för att köpa gardiner och dessa hittade jag på Mio eller Bloms möbler som jag kallar det fortfarande.

En ny prommis under eftermiddagen och så en bastu på det. Så otroligt skönt och dessutom ett dopp i poolen där det var 24 grader idag.

Middag idag bestod av en kantarelltoast och så Caesarsallad på det. Riktigt gott med en Riesling till det. Nu blir det lite TV och en dessert som mannen gjort på våra sista rabarber.

Inga kommentarer: