fredag 11 september 2020

Äntligen helg!

Puh vilken vecka jag har haft, måndag- onsdag och jag hade jobbat 34 timmar så redan igår hade jag klar denna vecka men idag var en betydligt lugnare dag med vikarier på alla ställen. Dessutom få barn med många sjuka som faktiskt hjälpt upp det hela. Idag har jag gjort något som faktiskt gett energi till mig. Träffat kollegor som man kan bolla, klaga, skratt och fundera tillsammans med. Väldigt viktigt att ta dessa stunder tillsammans. Ny vecka och nya möjligheter på måndag. 

Tacomiddag med sonen och det blev bra. Sen gjorde jag även en katrinplommon sufflé som steg så högt så att den åkte upp i grillgallret. Hög blev den och så bränd på toppen som vi fick kasta bort, men som tur var så gick resten att äta.

Nu lite Doobidoo som är tillbaka med Lasse Kronér, bra att han är tillbaka i rutan efter det tuffa som han har gått igenom. Inte alltid så lätt att vara en offentlig person. 


Inga kommentarer: