onsdag 16 september 2020

Regnig dag!

En dag då det regnade hela dagen och med kraftiga infall av och till. Vi hade brandövning på lilla skolan och jag kan lova att många var blöta trots att vi bara var ute i drygt 3 minuter!

Har ätit med sonen eftersom mannen jobbat över och kom hem strax före 21.00. Vi hamnade tillslut på Frasses då de hade en brunnen fritös på Bastard Burgers. BB får vårt besök en annan gång för deras sötpotatis strips är ju suveränt goda.

Regn och kraftig blåst härjar utomhus och jag hade varit lycklig för en eldstad inomhus men eftersom jag inte har någon så har jag kört igång värmepumpen på fler grader så att jag inte behöver frysa.

Har varit förbi mamma idag och hennes mage är väldigt uppsvälld, bra att hon ska på röntgen imorgon. En ohållbar situation. 
 


Inga kommentarer: