tisdag 6 augusti 2013

Visning

Sonen har tillsammans med mig varit på lägenhetsvisning. Nu ska det bli intressant att höra om vi kan vara med på slutpriset. Jag har fotat en del idag ute och vår nya plats är färdig förutom belysning som ska sitta på vindskyddet. Jag är såååå nöjd, blev bättre än väntat! Sen ska det såklart sås så att det blir gräs runt plattgången. Sitter och ser på Allsång på Skansen, jag måste säga att jag gillar Petra Marklund. Hon är en fantastisk person i mina ögon och en bra förebild för andra. Gruppen Freestyle är ju också med och jag blir så full i skratt när jag hör deras låt Vill ha dig i mörkret. Jag spelade in ett kassettband C60 med endaste den låten på både a och b sidan. Det bandet spelade vi fram och tillbaka under 2 veckor som jag och mina klasskamrater var i Benidorm 1981, det var tider det ha ha ha! :) Morfar har fått ett besök och vi plockade hallon.

Inga kommentarer: