torsdag 29 augusti 2013

Snart helg igen!

Oj vad veckorna rusar i väg. Nu har strax ytterligare en vecka gått. Jag njuter av sommarens sista strålar och många på jobbet har fortfarande vita jeans, vi skrattade i går och sa att vi kör sista racet med sommarkläder. Just nu känns det som att jag aldrig skulle önska att flytta hem till stan men jag vet att direkt det blir dåligt väder och känns höst i luften då längtar jag härifrån direkt. Mannen skulle ju gärna bo här jämnt men så är inte jag. Har fikat med sonen på Röda Lyktan, en tacotallrik för den hungrige ynglingen och en drömrulltårta till mig. I kväll blir det junta på Solstrand, 2 gånger på en vecka har jag varit där. Dock åt vi surisar i lördags. I dag blir det snack om nästa veckas resa med tjejerna till Amsterdam, jag ser fram emot det!
Linslusen morfar var i Piteå-Tidningen i går. Han är med där det händer! :)

Inga kommentarer: