fredag 30 augusti 2013

Helg!

Oh, så skönt med lite ledighet, inte för att jag är särskilt trött men att var ledig är ju perfekt i alla fall. Mannen började 6.45 i morse och när han steg upp kl 5.00 så vaknade jag till och kunde inte somna om ordentligt. Så är det när jag har börjat att jobba, jag ligger och sover på helspänn. Under somrarna när jag har ledigt så somnar jag om när han jobbar tidig dag men icke nu! Det är inte alls roligt att vakna vid den tiden när man inte behöver det. Jag är ju en riktig sjusovare och jag njuter av mina sovmorgnar, jaja 6.10 är kanske inte precis sovmorgon men det är i alla fall 50 minuter senare än vad mannens väckningstid var i morse.... Åkte hem till läggan för att kolla mitt pass och det är giltigt till februari 2015, så det var lugnt. Det räcker ju att en av oss inte har ett pass på torsdag! Får se hur det går, antigen ett nytt pass eller ett rosa provisorisk? Gomiddag med grillat, stekt spetskål, klyft potatis och vitlökssås, jättegott!

Inga kommentarer: