måndag 19 augusti 2013

Skolstart!

En skolstart som var lite annorlunda på grund av ombyggnaden. Alla är dock glada mitt i allt kaos. Känner mig trött i skallen och det beror nog på att jag har haft en ganska hög volym i klassrummet och eftersom det inte finns gardiner eller något på väggarna blir det glammigt. Dagen började med regn och rusk. Det bara öste ner men kl 10.00 sprack det upp och det har varit en fantastisk dag. Det var 24 grader när jag kom hem och just nu kl 20.30 är det drygt 18 grader, tjoho så härligt! Idol börjar idag och jag är ju en som endast ser de tokig uttagningarna, sen när det är tävling är jag inte lika intresserad. Det blir oftast så att vi ser andra program under fredagskvällarna och då får Idol vara. Vi har en fantastisk måne som sprider ljus över havet, det gör en fantastisk vy med fina pastellfärger. Visar också en bild på en morot som jag hittade i landet, vet inte riktig vad jag ska säga att den föreställer. Med lite fantasi kan den likna vad som helst....

Inga kommentarer: