torsdag 15 augusti 2013

Konstigt

Kan någon vänlig själ förklara för mig hur jag ska göra för att inte mina texter ska skrivas ihop i en klump? Receptet som jag har lagt ut är alltså skrivet på så sätt att varje mening stod på en egen rad men när jag publicerar det så blir det i löpande text....Fruktansvärt irriterande!!! Det tar sig i skolan men fortfarande finns det mycket jobb kvar, dessutom ska de nästa vecka fortsätta med resterande del så vi kommer att bo i byggdammet ett bra tag till. Det gör inget för det blir så fint när det är klart. Jag tog med vårt täckta släp idag så jag och en kollega åkte till Kommunens Centralförråd och hämtade bord. Blev så bra och helt gratis är det ju minsann! :) Mannen jobbar till 19 så jag ska ta mig en liten promenad efter stranden och bort mot Gläntan.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Prova att göra stycken, då hamnar inte dina texter ihop.

text, text, text.... mm

Nytt stycke, text .. mm

Nytt stycke, text ... mm

/Lisa

Vissla sa...

Tack för tipset! Men det funkar inte för mig. Det är precis så jag gör, skriver på olika rader med mellanrum men icke att det funkar när jag publicerar det...//Helena