måndag 5 augusti 2013

Sista semesterveckan!

Semestern går mot sitt slut och jag vågar nästan inte säga att jag är lite less, det ska bli skönt att komma tillbaka till lite rutiner igen! Däremot gnager det fortfarande i mig när jag tänker att sommaren strax är slut, idag har jag verkligen njutit av solen. Tyvärr har det varit en tendens till att det blåser och så även denna dag..... Söker lä och där njuter jag till fullo. Min arbetssamme man har jobbat på även denna dag men inne i stan med sitt företag. Sen har han köpt färgx2 samt varit till Statt och ordnat med vårt Shuffleboard som de har köpt. Nu är det installerat och de anställda vet hur det funkar och hur det ska skötas. Så mycket roligt vi har haft på våra fester med det spelet, men det ryms helt enkelt inte någonstans i vårt liv just nu. Sonen har ögonen på 2 lägenheter just nu, en etta på Källbogatan på 40 kvm och en bostadsrätt på Prästgårdsgatan på 54 kvm. Ska kolla den ena i morgon och nästa på onsdag sen får vi se vad han väljer.

Inga kommentarer: