lördag 3 augusti 2013

Lördag

En hemsk natt har jag haft då jag varit vaken mellan 2.00-5.00, inte kul alls. Tog 2 Treo eftersom jag hade så hemskt ont i huvudet och jag var liksom tvungen att ta tabletter. Då händer det följande att min mage blir varm på insidan, så varm så det känns som att någon häller varm vätska på insida av magen, vad är det som händer? Har aldrig känt detta tidigare så min tanke är magsår eller magkatarr, har ingen aning hur det ska kännas. I alla fall kan jag inte sova utan vrider och vänder mig i tre timmar. Tur att jag inte hade arbetsdag idag. Sov till 10.00 för att kompensera den dåliga natten. En solig och varm dag med temp på 23 grader. Tyvärr drog det in dimma under eftermiddagen och så var den dagen förstörd, så jäkla trist!!! Sonen har varit hit på grillmiddag, gott men nu börjar jag bli less på grillad mat, får nog ta en paus eftersom jag känner som jag gör. Skyfall Bondfilmen sitter vi och kollar in just nu.

Inga kommentarer: