onsdag 7 augusti 2013

1906

Åkte på lägenhetsvisning med sonen och även denna lägenhet var fint planerad, däremot behövs en rejäl renovering men det är ju inga problem. Frågan är bara köpa eller hyra?? Efteråt gick vi till 1906 för en familjemiddag. Jag och mannen åt Black Rock Grill, jag med oxfilé och mannen med hjort. Sonen åt klassisk oxfilé. Riktigt gott och eftersom vi satt ute och åt så var det inte så värst mycket matos från grillen. Vi har ju också varit till soptippen på Bredviksberget, åkte därifrån med ett helt släp men det är roligt när man åker hem tomhänt!

2 kommentarer:

Barbro sa...

Hej - hittade din blogg häromdagen och upptäcker till min glädje att det är en "pitbo", precis som jag då - ja Munksundare närmare bestämt. Vad kul. Maten från 1906 såg allt god ut måste jag säga. Jag önskar dig en bra fredag - hoppas vi ses och hörs - kram från mig.

Vissla sa...

Javisst är jag en pitbo. Har bott nästan hela mitt liv i Bersika men nu är vi stadsbor sen 2 år tillbaka. Sommaren tillbringar jag dock på Klubben med havet som närmsta granne! Välkommen till mitt lilla krypin här på bloggen! //Helena