torsdag 8 augusti 2013

Näst sista dagen

Av min semester återstår endast 2 dagar, idag och i morgon och det rullar på nu. Jag har varit till stan med sonen, vi har lagt ett bud på läggan, vi har varit på RAWI och de var så vänliga att vi får vänta till på tisdag innan vi behöver lämna slutgiltigt besked till dem. Jysk fick ett besök, likaså Åhléns. Jag har alltså haft fullt upp idag. Mannen har lagt sten mellan muren och garageväggen, blev snyggt! Sen har han skalat lite torv också. Himla vad han jobbar. I kväll blir det till att fixa lite inför lördagens kräftskiva. Vi har tyvärr fått ett återbud då en av mina morbröder har fått kristallsjukan. När jag vet hur sjuk mannen var när han hade det så tycker jag väldigt synd om den drabbade. Usch och fy!
Så såg det ut i går när jag var på jakt efter kantareller.

Inga kommentarer: