söndag 28 juli 2024

Vi jobbar på!


Dagens väder visades först som dåligt, vi har hört åskan på avstånd och så en liten regnskur. Det var allt!

Mannen valde att jobba vidare med skafferiet och jag har grundat brädorna. Sen har även det lilla bordet fått lite fix, spackel och nu grundfärg. 

Har gjort en stek idag men på ett nytt sätt med recept från Per Morberg. Men jag måste säga att jag gillar mitt gamla recept där man gör såsen på skyn från steken. Det blev frästa grönsaker från egen odling till samt potatis. Kändes som en hösträtt men det var helt ok. 

OS går fint för Sverige och nu har vi 2 bronsmedaljer. Heja heja. 

Idag för ett år sedan så såg den gamla stugan verkligen ut som en rivningsfastighet. 


Idag ser det ut så här på samma plats, lite trevligare om du frågar mig. 

Inga kommentarer: