fredag 5 juli 2024

Full fart mot helgen!


Vi vaknade vid 8.00, frukost och så ut och måla. Jag har målat på gaveln och varv 2 så långt upp jag nådde. Mannen har målat varv 2 vid sov och kontorsväggen. Bra att det går framåt. Mitt i allt blev vi bjudna på banankaka och kaffe hos grannarna. Kul med en paus. Sen lunch och så måla klart. Sen har jag vattnat alla krukor som var ordentligt torra samt allt i växthuset. Cyklade till postlådan där jag fått ett paket med kuddfodral samt mannens solglasögon med reklam som kommit idag. 

Middag blev grillat tillsammans med sonen. Vi invigde kaffemaskinen tillsammans med mjölk så nu fick vi testa även det. Nu lite TV innan det är dags att sova för att måla mer imorgon, söndag ser ut att bli regn så det gäller att passa på när vädret tillåter. 


Inga kommentarer: