måndag 29 juli 2024

2 veckor kvar


Jag har nu 2 veckor kvar av min semester. Jag myser på och gör inte så mycket. Idag somnade jag om och sov till 8.50! Det händer inte alla dagar men skönt var det. Idag är det betydligt kallare med endast 17 grader och mulet hela dagen. För min del har det varit en fin sommar med bra väder. 

Jag har målat ett litet bord svart, det är lurigt med lackfärg då den helt plötsligt börjar att rinna. Men det blev ok i alla fall. Jag fortsätter imorgon. Har gjort en tur idag till Röda Korset, PMU och Mio Blev några inköp till köket. 

Siri har dragit hem en näbbmus idag. Men hon verkar inte äta dem. 

Just nu är mannen och målar i garaget, han målar varv 1 på brädorna till skafferiet. Jag grundmålade dessa med BIN i går. 

I går hände det! En inventerare här utanför, var det tallar han inventerade? Mest troligt....


Inga kommentarer: