måndag 8 juli 2024

Ny vecka


Vaknade vid 8.00 och då var jag pigg. Semester vecka 2 så nu börjar jag komma ner i varv. Det är skönt trots att det är otroligt mycket jobb som ligger framför oss i sommar. Jag har varit på behandling hos BodyRecover och nu håller jag tummarna att det håller i sig under lång tid?

Mannen har varit och rest tältet vid klubbstugan, det är uthyrt under veckan och så är det pubafton på torsdag. Jag har fixat lite med bina och nu har avläggaren 2 lådor. Mannen har målat det sista på sidan ner mot havet så nu är det gjort! Vi åt middag i solen vid stugan för det var enda stället med lä. Sen har vi haft besök av A & U och det är så trevligt med spontanbesök då vi får fika och surra en stund. 

Siri är fortsatt dålig i magen så jag hoppas för hennes skull att det ger med sig snarast.

Inga kommentarer: