torsdag 18 juli 2024

Torsdag


Vi har sovit riktigt längre fram mot 9.00, även Siri trodde sig bra med sovmorgon. 

En väldigt regnig dag, jag startade på Mio efter vi intagit frukost. Sen Rusta, Jysk, Dollarstore och så kom jag på att Elon säljer lampskärmar för det var det jag sökte. Tyvärr gick jag bet idag. Mio har en fin skärm med linne men den kostar 799:- och eftersom jag behöver 3 st så blir det otroligt kostsamt.

Efter uppehållet så gör mannen sig klar för att måla och just då så börjar det om att regna igen!

Bruden som gifter sig på lördag har varit hit och vi hann surra en hel del och dessutom hann vi även dricka tea. 

Medan mannen sågade brädor till skafferiet så gjorde jag råbiff. Friterade potatis samt kapris. Gott blev det, sen lite filé, majs, chortizo och potatis. God mat idag!

Nu blir det lite TV tittande och lugn kväll för mig. 

Inga kommentarer: