fredag 26 juli 2024

Full fart mot helgen!


Efter nattens regn så har det varit en jättefin dag men här ute vid havet har det blåst rejält. Åkte till stan för att äta festivalmat även idag. Testade en steak sandwich, riktigt god! Fick en parkering på Kvantum så jag handlade lite innan jag åkte hit igen!

När jag förberedde middag så skar jag mig i vänster tumme. Det blev lite mer än vanligt men med 3 plåster så ser jag att det har blött men inte helt igenom. I morgon får jag byta plåster och kolla hur det ser ut då.

Grillad entrecote, tomat, hasselbackare och majs. Gjorde lite sås av Karl-Johan svamp. Sen har vi spelat Catan och idag gick det inte så bra för mig. Mannen vann över sonen med 1 poäng. 

Invigning av OS i Paris. Lite speciellt då det hela är på Seine och inte i en stor arena. Det spöregnar i Paris i dag. 

Inga kommentarer: