onsdag 17 juli 2024

17 juli


Vaknade tidigt och Siri fick mat men jag kunde somna om och mannen väckte mig vid 9.00. Min 59:e födelsedag och jag har blivit firad av man och son. Övrigt firande har jag avsagt mig detta år då vi kom hem igår och det inte finns tid att fixa något alls. En lugn dag där jag varit till kyrkogården med blommor. Idag är det 40 år sedan Erling gick bort i cancer efter 9 månaders sjukdom. Den dagen regnade det och det har det gjort även idag under kvällen. I övrigt en fin dag . Mannens kusin och sambo var förbi då de passerade nere på stranden. 

Kvällens middag var ost och chark, grillad filé med tomater och gratäng. Mannen hade även gjort beasås som var väldigt god. Sen lite kaffe med en köpt frödingetårta som fanns i frysen. En bra och lugn dag precis det jag behövde. Tvättmaskinen har gått varm idag då det är mycket tvätt trots en kort resa. 

Inga kommentarer: