måndag 1 juli 2024

Regntunga skyar

 Vaknade 6.50 av att en katt satt på mig. Hon blev väldigt glad när mannen vaknade samma tid så hon hoppade jämfota från mig till mannen med ett ryck!

Snabb frukost för mig och så åkte jag på min första semesterdag och jobbade med de sommarvikarier som ska vara på jouren. Vid 10 åkte jag förbi Electrolux Home ännu en gång och nu har jag en rulle som fungerar bra att dammsugaren. Skam den som ger sig!

Våra gäster åkte i morse mot Hälsingland så nu är stugan tom igen. Stugan är fixad och renbäddad om någon annan vill bo där. Mannen har skurat upp gäststugan efter vinterns hantverkare och det var rejält ofräscht där så nu är även den fin igen!

Regnig dag som dessutom gett mig huvudvärk. Har bakat en långpannekaka och det var första baket i huset. Har hälsat på hos mamma en stund nu under kvällen. 


Inga kommentarer: