tisdag 2 juli 2024

Ostadigt väder


Vaknade efter 7 men huvudvärk, så otroligt less jag är på ytterligare en skitdag på grund av värken. Jag har sovit 2 gånger idag men trots det så har min huvudvärk inte gett med sig helt. Jäkla skit!

Mannen började att måla och så började regnat att ösa ner. En rejäl åskknall kom det också. Har varit en snabb sväng till stan och på väg hem var det varning för vattenplaning då kunde jag köra i 50 km/h då hela vägbanan var full med vatten. Här ute hade det inte alls regnat lika mycket. I stället för att måla så har mannen gjort bokslut och deklaration för TV-butiken. Skönt att det är gjort.

Allsång på Skansen och nu är det sommar på riktigt. Jag såg även det förra veckan men nu har vi fått ordning på vår egen TV i huset. Men ljud och rörelse på munnarna synkar inte och det ser ju hela galet ut!


Inga kommentarer: