tisdag 23 april 2024

Snö


Mulen morgon som vid 6.30 övergick till snöfall som har fortsatt hela dagen. Detta resulterar i att det nu har kommit 10 cm!! Ingen uppmuntrande dag alltså för mig som är så otroligt less vintern. Dessutom ska det fortsätta att snöa i morgon också . Denna vinter är inte så rolig. Aprilväder kan vara tuff ibland. 

Jobbat med ekonomi o rekrytering idag. Halkade mig hemåt vid 16.30 då jag har sommardäck. Var lite spänd om jag skulle ta mig uppför backen men det gick bara fint. Tur jag har 4-hjulsdrift på bilen. 

Mannen är på sin herrklubb för sista gången denna termin. De skulle till O´My och så lite mat på det. 

Kakelsättare x 2 har varit här idag och de har flytspacklat i tvättstugan. Däremot så är de små konerna kvar så jag undrar om de varit här och mätt idag? Inga snickare men elektriker Ulf har varit hit då jag upptäckte att vi inte hade spotlights i den nya balkongdörren. Tur att jag upptäckte det innan de byggt klart och att det dessutom gick att fixa i efterhand är ju helt magiskt. 

Bilden på mig och morfar är från april 2017! Lite kan de ju pigga upp denna dag i alla fall.

Inga kommentarer: