fredag 26 april 2024

Mot helgen!


Fredag och full fart mot helgen. Lunchdate på O´Learys med B & E. Det blev en lång lunch då vi alltid har mycket att surra kring. Sen gjorde jag en del ärenden på stan innan jag åkte hit ut. Siri hade då varit ensam under ganska lång tid. 

Strax efter 14 fanns det inte en enda människa på plats här! Dock ser jag att byggarna varit hit med ett antal boardskivor och ett släp. Hoppas de börjar att lägga golv på måndag för idag har det inte hänt något? De svarar nämligen inte i telefon så det är då otroligt svårt att få kontakt och information. Jag kommer tyvärr inte att rekommendera det företaget för någon annan. Personer som strutsar är det värsta jag vet. Raka puckar är min melodi. Plattsättaren har lagt golv i tvättstugan och det är nästan klart! Kul att någon gör sitt jobb i alla fall. 

Jag städade under eftermiddagen då det inte blev gjort igår. Sen blev det tournedos, hasselback, karl-johan sås och spetskål. Inte så gott tyvärr! Sufflé till dessert. Sonen var här och åt. 

Nu under kvällen har det börjat att falla snö blandat regn igen! Huga så grått

Inga kommentarer: