måndag 15 april 2024

Ny vecka


En betydligt kallare dag idag med +1 i morse och +3 under kvällen. Solen strålar och det är ju fint!

Började på en av enheterna i morse och sen har det varit kontorsarbete. Lunchen intogs här hemma på en solig och varm inglasning. Idag har det varit 2 snickare här som kapat takplattor runt brotaket. Sen har kakelsättaren gjort klart toaletten men ingen fog ännu. Han har även satt gula "tapeter" i badrummet innan han börjar att kakla där. 

Vid halv 3 så droppade jag 2 olika droppar i mitt vänstra öga. Har varit på ögonbottenfotografering och ultraljud på ögat. Jag har fått en "brunfläck" lika som man får på huden men min sitter nära synnärven. Nu kommer detta att följas upp med jämna mellanrum. Har idag haft en otroligt stor pupill som täckt hela ögat! Jag har varit otroligt ljuskänslig. Avslutade dagen med bokcirkel och surr. Gick sen bra att köra hem de ögat börjat att gå tillbaka till normalläge igen. 

Mannen har målat dörrar även denna kväll. 

Inga kommentarer: