onsdag 24 april 2024

Mera snö!


Fy fan, får man säga så? Jag verkligen hatar detta väder som är nu i april. Det känns som en varm dag i januari men det är aprilväder. Inte så muntert just nu!
Jag kände mig varm i går kväll, kände inget i morse förutom lite rasp i halsen och snuva. Är inte sjuk och hoppas att det håller sig på denna nivån. 

Jag har sommardäck och med 15 cm snö så valde jag att jobba hemifrån idag. Siri och jag har myst inomhus hela dagen fram till nyss. Jag har läst en bok, läst och svarat på mail. Sen vid 15 så var det en kontakt med Umeå universitet via Zoom.

2 från byggfirman har tömt skräp och kastat det, sen lite jobb (fast jag vet inte riktigt vad det gjort) de åkte strax innan 13.00. Kakelsättaren har varit här idag också så snart är badrummet kaklat men inte fogat. Sen verkar det som att Polygon varit här då konerna är borta. Håller alla tummat o tår att det visar på låga nivåer?


Inga kommentarer: