onsdag 14 juni 2023

Värmen fortsätter


Ofta lite mulet just nu under morgnarna. Sen kommer solen och värmen är här just nu. Det är helt fantastiskt synd bara att jag inte är ledig. 

Idag har vi fått ett avtal för huset och även ett presentkort på Blå kläder för 2 par arbetsbyxor. Vet inte om vi fick det för att vi har varit missnöjda eller om alla får det.

Möte idag på Folkets Hus i Munksund kring en projektering på vindkraftpark 136 snurror ute till havs. Inte så kul alltså! Men det är inget klart och jag hoppas verkligen att det inte blir av. Vi kommer att behöva "ett till Sverige i energi" mot vad vi har idag menar de som driver företaget som vill genomföra detta. Många arga och sura personer var på mötet och det irriterar mig att de som ska presentera det hela inte får göra det utan folk har egna slutsatser. Det vore fint om åsikter sparades till slutet. Nu blev jag så less att jag åkte hem.

Middagen idag åt vi utomhus! Magiskt skönt. Jag har hållit på i växthuset och idag blev det ytterligare några krukor planterade. Nu har jag strax slut jord och ork!

Inga kommentarer: