måndag 5 juni 2023

Sista skolveckan


En blå måndag mellan 2 röda dagar och då betyder det att min arbetsdag slutar kl 13.00. Idag har det varit en riktig skitdag då det händer saker som vi inte kan påverka. Jag har idag varit till läkaren för min trötthet och alla mina prover ser jättebra ut och det är ju skönt. Kan det vara så att jag snarkar så mycket så att det gör mig trött? Jag snarkar det vet jag men jag tror inte att jag har andningsuppehåll? Nu får mannen hålla koll på det och så är det skickat en remiss men väntetiden är ca 2år!

Vi har idag kollat in en häll från Siemens som vi tänker köpt till huset. Sen lunch och så tillbaka till jobbet igen. Mannen och sonen har båda 2 varit lediga idag då det är en "klämdag".

Jag har planterat en del sen jag kom hem. Sonen har varit hit på middag och idag gjorde vi Pinsa och så grillade vi efter det. Gott och trevligt! TV kväll för oss.

Nordliga och nordvästliga rejäla vindar idag och just här är det bra vindar men det är ingen värme att prata kring. Siri har varit ute nästan hela dagen och hon har sprungit 4,6 km på vår tomt.

Inga kommentarer: