onsdag 7 juni 2023

Lillelördag


Mitt i veckan igen trots att min hjärna säger måndag idag så är det ju onsdag. I morgon är det kortdag för mina enheter och så skolavslutning på fredag. 

Kallt i natt med endast 5 grader. Även denna natt har någon grävt i mina krukor. Så mysko men det är ju    endast jord i krukorna. Blir säkert bra när jag planterat men även idag vägrar jag gå ut då det är så kallt och just nu kommer det regndroppar.

Idag är det studentbal på havsbadet och även i år är det kallt och ruggigt när de finklädda ungdomarna ska gå på röda mattan.

Jobbig dag idag men nu har vi gjort det och det är bara inlämnandet kvar. Sen som avslutning fick jag en inspektion till hösten av myndigheterna. Oj vad mycket tid det kommer att ta med alla inlämningar som ska in innan det sker. 


Inga kommentarer: