lördag 10 juni 2023

Huga


Jag fryser ihjäl! Juni 12 grader och så otroligt blåsigt så att det går vitt på havet. Det betyder att det blev en innedag för mig. Åkte till stan i morse för att besöka Jysk, Rusta, Granngården, KappAhl, Clas Ohlson, Hemtex, Lindex och Åhléns. Det blev en rejäl runda med saker som skulle fixas. Väl hemma igen så hade vinden tilltagit än mer så att jag hade tänkt att plantera idag det var bara att glömma.

Jag satte mig ner och jobba inomhus i stället. Får helt enkelt ta tillbaka den tiden en annan dag då jag hellre kan vara ledig då vädret är bättre. De visar faktiskt bättre och varmare väder redan imorgon? Håller tummarna för det.

I kväll är det den årliga cykelfesten med Munskänkarna så det är samling vid Ångbryggeriet kl 17.00. Det brukar vara korta stop med vin på olika adresser för att det hela avslutas med middag. Middagen blev på Restaurang Villan och vi valde då att cykla direkt hemåt då vi redan var halvvägs hem. Trevligt att få umgås och träffa lite folk. 

Inga kommentarer: