måndag 26 juni 2023

Måndag


Måndag morgon och jag har sovit sådär beroende på att jag har så otroligt mycket hosta. Tur att det finns hostmedicin som hjälper en att somna och sova. Jag har varit tvungen att jobba hemifrån idag då det gör så otroligt ont i revbenen när jag hostar. Slemhosta är inte att leka med. Har ju som tur var kunnat prata i telefon och maila för det är ju framförallt så jag sköter mitt jobb Imorgon blir det jobb igen på kontoret ialla fall fram till lunchen. 

Mannen målar på och 2 långsidor och 1 gavelspets är nu röda. Han är duktig min man. Tvättat en hel del och bland annat sängkläderna är nu rena igen. Grannarna har 4 söta hundvalpar som nu har öppnat sina ögon, helt bedårande. Våra fågelungar verkar lämnat holkarna och det känns ju bra då Siri varit otroligt intresserad av alla pip som kommit inifrån holkarna. 


Inga kommentarer: