onsdag 28 december 2022

Lill lördag


Jag myser på här hemma och njuter av ensamma dagar med böcker och filmer. Det är precis det som min hjärna behöver just nu då det varit en hektisk höst. Vi ska byta system till vår TV så jag håller på att titta igenom det jag spelat in på hårddisken. Blir skönt med något nytt då det ofta visas pixlar hos oss och det är så otroligt irriterande. Vi måste därför streama från en app och då ska alltid iPad och koder finnas tillgängliga. Jag upplever det meckigt så det blir bra att få bort det. 
Tog en tur till stan för att bla äta lunch med mina killar. Det blev Frasses som serverades lunch då många restauranger har stängt dessa mellandagar. Åkte sen till stan för att köpa ljus och göra lite ärenden innan jag landade här hemma igen. Nu är det skottning som gäller för mannen för det kom en hel del snö igår kväll. 

Imorgon ska jag göra en sammanfattning av året 2023.  

Inga kommentarer: