torsdag 15 december 2022

Halva december

 


Nu har halva december gått och det är ju fantastiskt. I år har jag inte känt att jag vill pausa för att det är så mysigt utan jag vill bli av med vintern, that´s it! Kallt som bara den med -20 grader i morse sen har det blivit lite varmare under eftermiddagen.

Hemma under förmiddagen med avslutning av den digitala utbildning som jag gått sedan i våras. Idag handlade det om AI, Kalix kommun har berättat när de fick en attack för 1 år sedan och så har det varit fler föreläsare. Åt lunch och åkte på några ärenden. Bland annat så har jag tankat för idag just idag var det 1 kronas rabatt/liter när man tankar. Jag hade helt slut diesel så det gick in 63 liter. 

Under eftermiddagen har jag varit på föreläsning som alla i kommunen ska gå på. Det är Klas Hallberg som har pratat om Tillitsfullt arbete. Jag har ju gått den utbildning i 2 dagar tidigare men var med på detta också. Det är verkligen roligt att lyssna på Klas, första gången för mig var på ledarskapsdagarna i Luleå i våras. Har skrattat så otroligt mycket.

Sen har det varit fortsättning på städning på Pgg. Så välbehövligt och idag kom även mannen och hjälpte till. Nu är det nästa klart, ska dit imorgon och vaska av golvet. 

Inga kommentarer: