måndag 12 december 2022

221212


Ytterligare ett roligt datum. En planeringsdag har det varit och den började i Böle skola. Dock kom jag för sent då jag inte fick upp rutan i bilen!! Jag brukar ta ner de så att det vädras i bilen inne i garaget men denna gång så trilskades det och vänster fram var öppen ca 7 cm. Så kan man inte ha det när det är minus 15. Mannen åkte precis innan mig så jag ringde honom. Men det löste sig tillslut då jag fick ner den och tillslut även upp. Lite jobb på kontoret innan det var dags för lunch på 2 Kök. Sen ett arbetspass i lilla enheten innan det var dags för att åkte iväg till Opus och besiktiga bilen. Det gick bara fint och det hade ju varit konstigt annars.

Köpte en julklapp idag och en födelsepresent. Nu är det mesta klart inför julen..... Nä inte riktigt men det är på gång i alla fall. 

Ikväll blir det juljunta på Storfors och för mig blir det sista gången i det huset då deras nya bostad kommer att stå klar under senvintern. Så spännande med ett nytt hus.

Inga kommentarer: