måndag 19 december 2022

Julveckan


Måndag i julveckan 2022 och vi vaknade till en blåsig morgon med -3 grader. Väldigt fint men nu är det i alla fall -11 så det har sjunkit rejält under dagen. Avslut på fotbolls VM i går och jag säger bara, oj så himla skönt att det är klart!! Vilken soppa det har varit att låta ett land som Qatar han ett sådant arrangemang. Helt galet!

Många saker på agendan denna dag så jag åkte redan vid 7 och jobbade till 17 så det blev en rejäl dag med en väldigt kort lunch. Mannen kom hem samtidigt med mig så vi körde in våra bilar bredvid varandra på samma gång. Nu hade jag tur att M har lagat maten för jag är helt slut i skallen så just nu har energin tagit slut. Det får bli en TV kväll för mig och jag har inget särskilt att göra trots att det är 5 dagar till julafton. 

Inga kommentarer: